m pontionΕκδηλώσεις μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου θα πραγματοποιηθούν στον Πολύγυρο την Κυριακή 21 Μαΐου 2017 με σκοπό να τονίσουν ιδιαίτερα και να υπενθυμίσουν τα γεγονότα της δραματικής περιόδου των διωγμών, της γενοκτονίας και του ξεριζωμού των Ελλήνων του Πόντου από την Οθωμανική κατοχή, που διήρκησαν από το 1916 έως και το 1923 και είχαν σαν συνέπεια να μετατρέψουν τον λαό των Ποντίων σε έναν λαό προσφύγων και διασποράς.
Την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017 θα πραγματοποιηθούν σ' όλα τα σχολεία της Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης του Νομού κατά την τελευταία ώρα μαθήματος του σχολικού τους προγράμματος ομιλίες για τα δραματικά γεγονότα του διωγμού του Ποντιακού Ελληνισμού,
Την Κυριακή 21 Μαΐου προβλέπεται Γενικός σημαιοστολισμός από τις 8 το πρωί μέχρι τη δύση του ηλίου σε όλα τα Δημόσια κτίρια και φωταγώγηση όλων αυτών κατά τις βραδινές ώρες.
Στις 10:00 θα τελεστεί δοξολογία στο Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου. Ο πανηγυρικός της ημέρας θα εκφωνηθεί από τον κ. Σαρβανίδη Λεωνίδα, Πρόεδρο του Συνδέσμου Ποντιακών Σωματείων Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος. Στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί επιμνημόσυνη Δέηση στο Μνημείο Γενοκτονίας Ποντιακού Ελληνισμού, Πλατεία
Παραλή (σιντριβάνι) και κατάθεση στεφάνων. Οι εκδηλώσεις ολοκληρώνονται με δεξίωση του Αντιπεριφερειάρχη προς τιμήν των προσκεκλημένων στο χώρο του Μνημείου, με ποντιακά εδέσματα.

e-ergaΟ Δήμος Πολυγύρου ενημερώνει ότι όσοι κάτοικοι του νότιου Πολύγυρου δεν έχουν συνδεθεί στο νέο δίκτυο ύδρευσης, από την ερχόμενη Δευτέρα 8 Μαΐου 2017, από το πρωί έως τις 3.00 μ.μ., θα έχουν προβλήματα υδροδότησης των κατοικιών τους λόγω εργασιών, που θα πραγματοποιούνται στην περιοχή.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου στις 8/8/2016 η διαδικασία συνδέσεων στο νέο δίκτυο ύδρευσης έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί στις 30/9/2016, όμως μετά από ελέγχους που διενήργησαν οι υδρονομείς του Δήμου διαπιστώθηκε ότι δεν ανταποκρίθηκαν όλοι οι κάτοικοι.

Προκειμένου να αποφευχθεί περαιτέρω ταλαιπωρία παρακαλούνται οι κάτοικοι του Πολυγύρου που δεν έχουν ακόμη συνδέσει τις κατοικίες τους με το νέο δίκτυο ύδρευσης να το κάνουν άμεσα.

sillogossletpΜετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων – διαλέξεων για το γραμμικό σχέδιο από τον Αρχιτέκτονα Μηχανικό, ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟ ΓΙΩΡΓΟ, θα συνεχιστούν οι διαλέξεις με θέματα που αφορούν την ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ και την ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ καθώς και τον σχεδιασμό με ηλεκτρονικό υπολογιστή.

1. Σχεδιασμός με πρόγραμμα ΑUTOCAD.

2. Σχεδιασμός μακέτας για έντυπο.

3. Προετοιμασία εκτύπωσης (σελιδοποίηση-μονταζ κ.λ.π.)

4. Κατασκευή εντύπων (βιβλίο-περιοδικό-προσπεκτ κ.λ.π.)

5. Μέθοδοι εκτύπωσης (offset) και βιβλιοδεσίας.

6. Εποπτικά μέσα-προπαγάνδα.

7. Γραφικές τέχνες και αγορά εργασίας.

Οι διαλέξεις θα πραγματοποιούνται κάθε ΤΕΤΑΡΤΗ στις 8.00 μ.μ στην αίθουσα του Συλλόγου Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών Πολυγύρου και θα έχουν διάρκεια μιάμιση ώρα.

aponomi-eidiko2017Το Ειδικό Σχολείο Πολυγύρου έλαβε τη διάκριση Silver Award, στην κατηγορία «Δεσμός με την Κοινωνία» Η Τελετή Απονομής των βραβείων Education Business Awards 2017, έλαβε χώρα στον πολυχώρο πολιτισμού Αθηναϊδα, όπου, παρευρέθηκαν 350 εκπρόσωποι της εκπαιδευτικής κοινότητας από κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης και από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Σκοπός, της εν λόγω διοργάνωσης ήταν να αναδειχθούν και να επιβραβευθούν οι βέλτιστες πρακτικές στην καινοτομία στο χώρο της Εκπαίδευσης.
Μερικά από τα προγράμματα που έφεραν το Silver Award στην πόλη του Πολυγύρου και τίμησαν τις προσπάθειες του εκπαιδευτικού προσωπικού του Ειδικού Σχολείου Πολυγύρου, αφορούν τα παρακάτω:
«Ημερίδα: Τάσεις και Στάσεις στην Ειδική Αγωγή», που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Δήμο Πολυγύρου και διακεκριμένοι επιστήμονες/σσες μας τίμησαν με την παρουσία τους, διευρύνοντας το γνωστικό πεδίο όλων των συμμετεχόντων/σσων σε θέματα Ειδικής Αγωγής.
«Ευ Ζειν», σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Καθαρισμός ακτών Χαλκιδικής και συγκεκριμένα της παραλίας Γερακινής σε συνεργασία με την ΜΚΟ iSea
«Καπάκι το καπάκι, παίρνω καροτσάκι», μια πρωτοβουλία του σχολείου μας που αφορά παράλληλα τόσο την συλλογή καπακιών με απώτερο σκοπό απόκτηση αναπηρικού αμαξιδίου σε υνεργασία με τον Σύλλογο Παραπληγικών και Ατόμων με αναπηρία στα Γιαννιτσά, όσο και την ενίσχυση του δεσμού του σχολείου μας με την κοινότητα, αφού η δράση πραγματοποίηθηκε με την αρωγή της κοινότητας.
Συνεργασία με την Δημοτική βιβλιοθήκη Πολυγύρου, όπου η αφηγήτρια παραμυθιών Σταυρούλα Παγώνα και ο συγγραφέας Χρήστος Καραντωνίου αφηγήθηκαν παιδικά παραμύθια στους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας.
«Greenpeace», τα παιδιά με την αρωγή των δασκάλων τους φτιάξανε ένα ανθρώπινο γλυπτό από πλαστικά μπουκάλια, το οποίο θα τοποθετηθεί σε κοινή θέα σε κεντρικό σημείο του Δήμου, σηματοδοτώντας έτσι την συνεργασία μας με την Greenpeace και το τελευταίο τους project «Breakfree»
«Συμμετοχή σε διαγωνισμούς ζωγραφικής ανάδειξης της πόλης μου», και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη στους «Φίλους της Νέας Παραλίας» καθώς και στο Ελσίνκι της Φινλανδίας
«Μαθαίνω τα παραολυμπιακά αθλήματα στις/ους φίλες/ους μου», που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πολυγύρου, όπου οι μαθήτριες και μαθητές μας παίζουν μαζί boccia, sitting volley, goal ball, ρίψη καθιστών.
«Οι γονείς διαβάζουν, τα παιδιά μαθαίνουν», μια πρωτοβουλία του νηπιαγωγείου όπου, μέσα από το πρόγραμμα library for all, δημιουργήθηκε μία βιβλιοθήκη για τα παιδιά του νηπιαγωγείου.
«Δενδροφύτευση στον Δήμο Πολυγύρου», όπου οι μαθήτριες και μαθητές μας φύτευσαν σε κεντρική νησίδα του Πολυγύρου φυτά με σκοπό την περιβαλοντολογική ευαισθητοποίηση των κατοίκων.
Η φιλοσοφία μας όμως, είναι αυτό για το οποίο κυρίως βραβεύτηκε το σχολείο μας. Κι αυτό επειδή στο σχολείο μας, ακούμε ενεργητικά, δίχως παρωπίδες, παρατηρούμε τις όποιες μικροαλλαγές τις οποίες και επιδιώκουμε, μιας και είναι αυτές που εκφράζουν την σταθερή δυναμική μας. Η ομοιόσταση της ομάδας μας αποτελεί μια κατάσταση την οποία επαναπραγματευόμαστε αέναα και δεν επαναπαυόμαστε σε δοκιμασμένες τεχνικές, αντίθετα αναζητούμε το ακατόρθωτο και το ουτοπικό. Πιστεύουμε και προσπαθούμε για μια πιο ισόνομη κοινωνία και διεκδικούμε το δικαίωμα στην ισοπολιτεία και ισηγορία, όπου τα ειδικά σχολεία αποτελούν επιλογή κι όχι ανάγκη.