«Υιοθετούμε και φροντίζουμε το μικρό πάρκο της γειτονιάς μας»
Ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, 5 Ιουνίου, ο Δήμος Πολυγύρου σχεδίασε τη δράση «Υιοθετούμε και φροντίζουμε το μικρό πάρκο της γειτονιάς μας». Οι πολίτες αγκάλιασαν την ιδέα, ανταποκρίθηκαν άμεσα στην
Περισσότερα…