Γιορτινή η πλατεία της Ορμύλιας μετά τη φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου!
Ο καιρός έκανε το χατήρι στους κατοίκους της Ορμύλιας και όλοι μαζί παρακολούθησαν τη φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου, που πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα, παρουσία του Δημάρχου Πολυγύρου, Γιώργου Εμμανουήλ, του
Περισσότερα…